luni, 15 septembrie 2008

Prea extaziati de inceputu scolii

Da vreau sa spun despre o anumita exagerare care este facuta numai cu scopu de a solicita atentie . Ieri juma din lista mea de mess ( din 30 on juma = 30/2=15 :))) deci 15 pers. aveau urmatoarele stts: VAAI INCEPE SCOALA :X:X sau VAAI MAINE 1 DAY OF HIGHSCHOOL o iubesc! sau kiar BAG &*() IN EA DE SCOALA *())& MEA CINE A INVENTAT-O. Deja mi se pare exagerat, cum poti iubi ceva ce nici nu sa intamplat macar, sau mai mult nici nu ai experimentat vreodata in viata ( cum ar fi in cazu de fata 1 zi de liceu). As intelege daca si-ar manifesta nerabdarea de ex: Deabia astept prima zi de liceu. In cazu in care au avut de gand sa comunice asta inseamna ca au mari probleme de exprimare. Eu unu sunt sigur ca voi primii intrebarii chiar in primele zi de scoala : " CUM E LA LICEU?". Bai e ok, asemanator scolii, un pic mai greu daca chiar vrei, mai multe as gasii normal sa zic la sfarsitu anului . De aia gasesc impropriu sa te manifesti si pro si contra inceputului scolii...lasa sa treaca 3-4 luni, 1 an si dupaia poti sa-ti manifesti neplacerile sau chiar sentimentele pline de iubire . Adik ori iubesc liceul cum n-am iubit nimic pan acum sau introduc multe parti ale corpului in liceu.

Din acest motiv eu am ramas total neatins de faptu ca azi a fost 1st day of Highschool...WOW AWSOME DUDE..:)))))( cum ar zice un coleg de al meu)

3 comentarii:

Anonim spunea...

mah...toata lumea e influentata d liceu...si sincer u esti mai putin decat alti fiindk cunosti deja profesorii, colegii etc. da' altii nu cunosc p nimeni(cazu meu); e o experienta unica!... dar iti inteleg revolta(oarecum) fatza d cei prea entuziasmati:D

Anonim spunea...

Am observat, inainte de a incepe scoala chiar cu 5 zile inainte faceau mare lucru din asta, de parca ar fi venit apocalipsa. Calmati-va e in 2012 (aberatii). Ceea ce ma enerveaza cel mai tare, este ca ei tot trimit mass-uri dinastea prostesti, fara sens, si incorect gramaticale, cum ca "incepe scoala baaaah!!!!" Eh, sa se bucure si ei de ce au :D

ilinca spunea...

banuiesc ca charlie face WOW AWSOME DUDE nu?:))