joi, 9 octombrie 2008

Cum sa NU-ti dea papucii o femeie...

Din multele carti, filme, cantece de dragoste pe care le-am citit/ascultat not, am tras urmatoarele concluzii..daca una pe care tu o iubesti ca acum se intampla sa fii prost si s-o iubesti asta e, te suna si iti zice : „Trebuie sa ne intalnim sa vorbim” tu deja te gandesti la ceva rau. Te intalnesti cu ea la care ea: „iubitule” tu:”iubitooo!!” si jubilati amandoi pana cand ea : „boule nesimtitule te parasesc”. In acest moment singurul lucru bun si indicat sa-l faci pentru a continua eventual relatia cu ea este sa o intrebi : „esti sigura?” ea:” da pentru ca esti un bou numai am ce discuta cu tine mi-ai facut aia!”. Cand termina toata fraza o mai intrebi odata: „Te-ai gandit bine, esti sigura?”( ca sa te asiguri ca ea este sigura) si ea: „ da da! „ la care tu:” Bine pa”...bine pa?, da ,papapapa. Te duc undeva ca pari nervoasa . Deja in acest moment e in ceata pai cum ca eu te parasesc pe tine , „bine pa, pleaca”Pai da cum eu te paarsesc tu ar trebui sa fii in genunchi sa te zvarcolesti, nu nu bine pa (ca deja 80 % din tentativele ei de plecare s-au anulat).Si atat pentru ca dupaia i-ai inchis gura, si nu o mai suni nu mai trimiti buchete de flori nimic, numai suni pe prieteni sa intrebi de ea nimic. In caz in care nu faci asa toata relatia este compromissa pentru ca ea in cazu in care s-ar intoarce la tine dupa 3 minute pe ceas elevetian te-ar umilii te-ar insela etc. Deci asta este singura sansa cadupa o despartire ea se se intoarca la tine si sa zica : am gresit.
In cazul in care nu poti fii atat de dur ca in povestirea de mai sus poti incerca (dar este maximul) sa vorbesti cu ea si sa-i spui: papusa mica, ai luat o decizie proasta, te-ai pripit, vacile alea de prietene ale tale ti-au bagat in cap ca-s dobtic, de ce dai tu cu picioru in ceva care era misto deci calmeazate si ajungem tot la... mai gandestete.

Un comentariu:

ilinca spunea...

asta e gen prietenu nostru badea:))
bravo gicule
congrats
-linc