marți, 21 aprilie 2009

Duduia de la RDS

Sa va povestesc ce am patit astazi. Ma umblam prin casa (ca sa folosesc o expresie academica) si incepe sa sune telefonu fix.

La mine nu suna telefonu fix cu anii. Cand au venit respectivii de la RDS sa facem contractu pt. internet si televizor, ne-au intrebat dar telefon fix si mobil nu doriti, ca nustiu ce oferta e, bun am zis bine dati-ne si din alea. Bun sa numai zic ca contractu s-a incheiat in decembrie 2006 si domnii au venit deabaia in iulie 2007 sa ne instaleze cele cu pricina, iar telefonul mobil nici acum nu-l avem.

In fine, deci cum din iulie 2007 pana acum in aprilie 2009, telefonul fix, il stergeam doar de praf, astazi a avut loc botezul, si anume a sunat! Initial n-am stiut ce e :)), ma duc ridic receptorul si aud:

rds: Alo?
vd: Da.
rds: Andrei Dorobantu? - deja ma enervase
vd: Dar ce ar fi sa spuneti dumneavoastra cine sunteti si dupaia sa ma intrebati, ca doar m-ati sunat pe mine, ma, m- , cum ar veni.
rds: Da, ma numesc blabam si sunt de blabam, si as dorii blablaamma ( pe un ton extrem de pitigait si imposibil de inteles)
vd: domnisoara, mai repetati odata va rog, mai rar si mai incet, cine sunteti si ce doriti?
rds: ma numesc anca neamtu si sun din partea rds departamentul de relatii cu clientii, pot vorbi cu andrei dorobantu.
vd: da eu sunt (fie e tata pt ca contractul fiind incheiat pe numele lui, pe el il au in baza de date, dar eu sunt mereu cel care suna cand pica net-ul sau alte probleme)
rds: foarte bine, va multumesc, sunam clientii pentru a afla posibilele nemultumiri, dar vreau inainte sa va intreb data nasterii?
Vd: poftim? pentru ce aveti nevoie de data de nastere (eu in cap gandindu-ma cand e tata nascut :)) ) daca doriti sa imi dati niste minute cadou ceva mai sunati-ma mai prin toamna (stiind ca tata e nascut in septembrie)
rds: nu de asta, dorim sa stim daca sunteti chiar dumneavoastra si nu am sunat unde nu trebuie - tonul insuportabil de ascutit continuand.
-ii zic data nasterii, duapia zice:
rds: aveti cateva minute sa va pun niste intrebari?
vd: bun, daca n-am acum oricum ma sunati mai incolo, deci inevitabil trebuie sa va raspund
rds: exact, revin cu un telefon mai pe seara
vd: nu lasati, vorbim acum - eu deja am zis, hai sa ma amuz.
rds: va functioneaza televizorul
vd: daca nu s-au ars da, am vreo 3 in casa, vreti sa le verific pe toate?
rds: nu, daca cablul merge si prindeti toate canalele e bine.
vd: doamna nustiu sincer ce canale ar trebui sa prind, pentru ca in 2006 cand au venit colegii dvs sa incheiem contractul acolo ziceau ca au 3 canale germane (fiecare cu nebunia lui, eu vroiam canalele germane)
rds: in legatura cu canalele germane nu va pot raspunde , ca nu depinde de mine - sigur cum de nu m-am asteptat, eventual trebuia sa sun cu prefix de germania ca sa ma ajute, in fine.
vd: bun, deci deja am 1 nemultumire.
rds: imi pare rau, nu am cum sa va ajut. dar telefonul fix merge bine ?
vd: domnsioara, noi nu folosim telefonul fix, acum cand discut cu dvs se aude bine. dar ce ziceti, ca trebuia sa imi ajunga, conform contractului si un telefon mobil, s-a pierdut pe drum?
rds: imi pare rau, nici cu aceasta problema nu ca pot ajuta, suunati la nustiu ce departament
vd: da aparent nu-mi puteti rezolva niciuna din multumiri, alte intrebari mai aveti?
rds: da!, internetul cum e?
vd: prin cablu, eu ne stiind exact ce sa-i raspund
rds: nu, ma refeream daca merge bine?
vd: da deocamdata merge bine, dar daca v-as spune ca nu merge, ma-ti putea ajuta?
rds: nu, trebuie sa sunati la departamentul....
vd: aa ok, asa credeam si eu, de fiecare data cand am o problema si sun, colegii dvs nu sunt in stare sa ma ajute, si tot eu de acasa imi rezolv problema.
rds: ok, va multumesc , la revedere
vd: pa.

In concluzie, la oricare din problemele prezentate, duduia, nu imi putea rezolva problema, si sa dau eu 100 de mii de telefoane sa imi zica electronsitii lui peste ce sa fac si sa vin la ei sa-mi dea nustiu ce, mai bine ma las.

P.S.: domnilor de la rds, va rog eu mult, inainte sa angajati fatuci la relatii cu clientii, faceti-le un mic test de dictie, nu ar strica.

Un comentariu:

diana didi spunea...

:))sounds familiar...au schimbat cei de la rds (fost c-zone) cablul (nu stiu dc)si dupa o zi nu mi-a mai mers netul...ciudat...sun la ei, trimit cu chiu cu vai pe cineva, dupa ce am schimat de cel putin 5 ori ip-uri si alte nebunii...si imi zic aia k sa imi schimb windowsul..il schimb..tot nu merge..sun din nou...sa imi dezactivez firewall-ul..eu insist k nu e de la mine, e de la ei...si tot asa vreo 4 zile, i-am cheamat, au schimat mufa de la cablu...si au ajuns la concluzia k nu e bun laptopul meu =)pana la urma, ajunsa al diperare am facut contract la vodafone (pe 2 ani!!!!!:(() k sa imi fac proiectele pt facultate, k nu puteam sta fara net. dupa vreo 2 saptamani i-am chemat iar, k nu puteam rezilia contractul, mai aveam vreu an si ceva...si SURPRISE!!!!!!!!! au schimbat iar cablul si A MERS!! si am acum mai mutl net decat imi trebuie!!:)))) si wireless si cablu... si toata nebunia tot de la angajatii lor 'superdotati!'