joi, 9 iulie 2009

Episoadele de ineptii de la RDS

Mai tineti minte cand am scris despre RDS, de o dudie care era cam incompetenta si despre faptul de 2 ani de cand am abonamentul nu am primit telefonul mobil promis din contract.
Astazi ma asezam cat mai confortabil la mine in camera sa urmaresc un film cand suna unu la usa ...si suna luuuuung si ahhhh, ies din camera injurand ca nu mai lua mana de pe butonu ala de sonerie, deschid usa in baietas cu tzepi in cap( cum altfel, nu se putea altfel.
A trebuit sa-i explic de cateva ori ca nici mama nici tata nu sunt acasa si sa-mi zica mie ce are de zis sa nu mai bata a doua oara drumul.
Si zice asa, conform contractului, beneficiati de un telefon mobil. Trebuie sa veniti la noi la sediu sa il ridicati. POFTIM!?!?!, prietene, stimabile domn, ati batut drumu pana la mine , ca sa-mi ziceti ca trebuie sa vin la dvs la sediu sa ridic telefonul, pe care teoretic trebuia sa-l am de 2 ani. Foarte contrariat si surprins zice DA. Zic eu, da daca tot ati batut drumu pan aici la mine nu puteati sa-l si aduceti. Zice respectivul cu tzepi in cap (nustiu cum sa-l identific altfel) eu am venit doar sa va informez ca telefonul se afla la noi la sediu si poate fi ridicat. ZIc eu da multumesc, la revedere, si dau sa inchid usa cand zice..aa pey nu veniti sa-l ridicati? Zic eu acum in niciun caz, poate mai incolo, desi nu cred, am stat 2 ani fara el, ma mut, numai conteaza, va mai multumesc inca odata, o zi buna..

Niciun comentariu: