miercuri, 17 iunie 2009

Despre nunti...

Eu urasc nuntile. Mi se pare o frectie... foarte solicitanta si enervanta de la primul pas la ultimul. Incepand de la asa numitul "sfat" continuand cu biserica si terminand cu petrcerea.

Hai sa le iau pe rand, in ciuda faptului ca nustiu cum am avut ghinionul ca la majoritatea nuntilor la care am luat parte "sfatul" a avut loc foarte de dimineata la niste ore la care eu nu pot gandii si actiona foarte limpede, cred totusi ca "sfatul" este maximul ce pot eu tolera la o nunta, daca chiar vrei sa te casatoresti dute la primarie (bine trebuie sa si platesti o taxa sau ceva)si gata mazgaleste pe o foiae si esti tras prin inel, bravo nu-ti ajunge?

Dupaia urmeaza sa te duci la biserica, unde iarasi stai ca bou in picoare vreo 2 ore, si pe langa faptul ca nu intelegi nimic din ce povesteste preotu mai e si o caldura de incep sa-ti apara insulite de transpiratie pe camasa, si ce-i rau ca nici nu poti sa te duci afara adica: cum mai sa te duci afara, esti nesimtit, stai aici sa auzi slujba. Si dupaia nustiu trebuie cumva sa te invarti intr-un cerc sau ceva penibil rau. A si daca ai ghinionul sa fi nas, pfai te-ai scos, pe langa greutatea ta pe care trebuie sa o sustii, mai ai si dita mai lumanarea si nu poti sa te sprijini de ea ca poate te arzi. Bun dupa ce ai transpirat, pierdut timp si dupa ce ai picioarele semi-amortite ajungi inevitabil la petrecere.

Aici deja ma enervez. Petrecerile reprezinta culmea enervarii mele la o nunta. Sa incep cu mancarea. La fiecare nunta este inevitabil sa nu mananci bulete de cascaval si fiactei. Antreul care se presupune a fiind ceva simplu si usor de mancat nustiu cum naiba face ca e cel mai greu. Bai se intrec aia sa taie rosia in zig-zag sa o umple cu tot felu de rahaturi ca atunci cand infigi furculita sa sara crema aia ..e ceva, sau tot felu de sunci invelite in sosuri deci antreul simplu, trebuie sa ai mare indemanare sa-l mananci. Daca antreul se presupunea a fiind ceva usor, pe la felu 14 ba iti aduce o farfurie cat antena parabolica cu 1 sau 2 boabe de mazare asta daca ai noroc si o bucata de carne cat unghia si in jur aruncat un sos foarte artistic. Si mai mereu ala era ceva oribil la gust sau ceva pe care il mancai in 5-7 secunde(depinde de cate boabe de mazare ai)

Ce ma mai enerveaza la restaurant e ca trebuie sa te pupi cu toata lumea, care normal dupa 2 ore in biserica e transiprata..iac..si inevitabil la orice nunta trebuie sa fie unu care sa se imbete, da asa rau de sa cada sub masa e ala piesa de rezistenta.

Eu sper din tot sufletul sa nu trec prin asa ceva, daca chiar vreau neaparat, sa fac ceva total atipic, deci nustiu infinit+1 de atipic,+ ca ma rog poti foarte bine sa traiesi cu cineva, sa ai copii cu cineva, fara a fi casatorit , mi se pare chiar mai bine.

Un comentariu:

amalia spunea...

irina nu te vrea la nunta ei...