sâmbătă, 9 mai 2009

Intamplari la Intersport

Sa incep istorisirea, cum ma plimbam eu azi prin Bucuresti, a trebuit sa merg la Intersport sa caut o chestie pentru racheta de tenis. Lucrul in sine se numeste antivibrator si se ataseaza la racheta tocmai ca sa nu-i vibreze corzile cand lovesti mingea, bun...

Ma duc eu la raionnul cu articole de tenis si era, cum altfel, decat o fatuca, care statea teapana in fata rafturilor, ma indrept inspre duduie si o intreb:
-Buna ziua, antivibratoare aveti?
se uita lung la mine si atunci hotarasc sa mai intreb odata
-Antivibrator, chestia aia de i-o pui la racheta sa nu vibreze...si in acel moment o bufneste rasul si zice : da stiu ce sunt alea, imi pare rau separat nu avem, decat cu racheta cu tot
- Va multumesc, zi buna (cu un usor zambet pe fata)

....si acum ce am patit cu cateva luni in urma, in acelasi magazin
Ma aflam la Intersport cu scopul de a achizitiona o coarda de sarit pt tenis. Am omis faptul ca la coarda de sarit pluralul este corzi si nu coarde dar ma duc eu la o anumita dudie care se flendura prin magazin(o reprezentanta de vanzari desigur)si o intreb: Buna, coarde ai? Initial afisa un zambet pe buze, dupa auzirea cuvintelor mele, s-a incruntat, nu am inteles de ce, s-o fi simtit sau ceva, si dupa imi raspunde pe un ton agresiv, dute la colegul sa te ajute

Niciun comentariu: