luni, 25 mai 2009

Marsul oamenilor "fericiti"(gay) .

Da, am impresia ca marsul gay de duminica a trecut neobservat (lucru care ma face fericit) datorita faptului ca nu au existat incidente violente (fapt care ma intristeaza).

Eu nu am nimic personal cu gay-ii, adica pan acum slava domnului nu am fost agresat de nici unul, ca in caz contrar i-as fi aplicat o bucata de si-ar fi schimbat orientarea sexuala instant. Dar vreau sa imi exprimm dezacordul in raport cu ei in general.

In primiul rand nu gasesc necesara, organizarea unui mars sau manifestatie a oamenilor fericiti (pt ca gay in engleza inseamna si fericit). Bun deci de ce sa fie expusa in public o astfel de manifestare care este clar impotriva oricarei reguli normale de existenta. Bun si poate ziceti, dar traim in democratie, suntem liberi sa facem ce vrem. Si acum zic eu, bine eu nu fumez, nu am fumat nu voi fuma vreodata, la fel si cu iarba, nu am astfel de satisfactii, da intreb in numele amatorilor, nu credeti ca e un pic aiurea ca sa se linga 2 tipi ostentaiv pe strada sa fie legal, si sa fumezi iarba sa fie ilegal. Adica in primul caz pe langa posibilitatea mare de a te imbolnavii de boli bine cunoscute ( nu din sarut, dar din actiunea urmata sarutului) si sa nu mai zic de raul adica scarba provocata celor din jur si nu in ultimul rand anomalia actului in sine, practic daunezi si altora din jur, si poti crea unele sechele unor copii nevinovati. Iar fumatul ierbii, este un rau pe care ti-l faci singur esti mai mult sau mai putin constient, adica tu tie insasi iti faci un rau. Bun.

Ma aflam sambata in camera la mine si urmaream la televizor manifestarea in sine, si la un moment dat un dezaxat feminoid din asta vine la microfonul unei televiziuni si incepe:" ca noi luptam sa avem parte de aceleasi reguli ca si oamenii normali" Ehh si atunci am izbucnit: " Ce f**ute-as in c*r reguli normale vrei ma....imediat dupa mi-am dat seama ca le-ar face placere si am zis AOLO.nu. si le-am pomenit raposatii. Sa revenim la reguli. Pai din exprimarea lui reiese ca ei nu sunt niste oameni normali, si care au clar o tulburare psihica deci, reguli normale pt ei ar fi cam aiurea din start. Ca si cum un detinut ar zice ca are claustrofobie in celula si ca el doreste sa zburde pe campie. Nu merge. Bun si dupa a pomenit feminoidul despre drepturile la adoptia unui copil. imediat mi-am imaginat un scenariu jenant al copilului la scoala, sa-l intrebe colegii "auzi cine vine la sedinta, tata sau tata?" Ce m-am mai intrebat este ca de ce pa lnaga faptul ca sunt intradevar o patura sociala defavorizata se mai si imbraca ca niste clovni sau pokemoni. Imediat mi-a venit si raspunsul : pey ca sa stii sigur pe cine bati, adica sa stii sigur ca nu l-ai confundat".

In fine...

Niciun comentariu: