sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Chestii de fete/femei

Bun, deci eu impart baia, cu sora mea care maine va implini 9 ani (La multi ani! ) iar pe cale de consecinta impartim si cada... buun. Ceea ce m-a surprins pe mine de multe ori este ca pe blatul de langa cada, unde sunt puse samponurile/dusgelurile, ei bine sunt 5 sticle, iar noi decat 2 utiliztaori :p. Eu folosesc decat o sticla de dush-gel cu care ma spal si pe cap si pe corp, ca la cat par am eu in cap, e tot aia. Asa ca azi am chemat-o la interogatoriu pe "colega" de baie, si am intrebato:
-Bai Ana, zimi si mie pt ce iti trebuie 4 sticle de shampon sau ce o fi asta?
La care ea pe un ton foarte calm zice:
-1 sticla e shampon de corp (care atentie e pus intr-o sticluta care o infatiseaza pe Hannah Montana, deci nu ori si cum) alta e sampon pt par cu ser revitalizant(am apreciat-o ca a reusit sa pronunte "revitalizant") alta este balsam de par si ultima e un balsam pt dupa dus.
OAAAA...cat de complicat... sigur ca informatiile astea puteam sa le aflu si eu, daca citeam ce scrie pe sticle, :| dar nu m-a taiat capu.

Oricum in concluzie exclam din nou WOW (nu world of warcraft)

Niciun comentariu: