miercuri, 27 ianuarie 2010

Punct. Si de la capat

I'm back...new and fresh.
Da, am fost la Madrid candva acum vreo luna. Orasul este foarte frumos, o arhitectura superba care aduce aminte de metropolele de peste ocean. Am stat o saptamana suficient timp sa imi fac o idee despre ce e vorba si sa mai vreau sa mai trec odata.
Toata lumea cand a auzit ca am fost la Madrid m-a intrebat daca am fost la Barcelona si sa fac o comparatie. Nu am fost in Barcelona, este pe lunga lista de viitoare destinatii.

Am fost bineinteles pe Santiago Bernabeu, nu pot sa descriu cum este acel "templu", este un monument al fotbalului si nu numai.

Infrastructura (domeniul meu preferat) m-a impresionat din nou. La ei nu exista bulevard sau sosea(in oras) mai ingusta de de 6 benzi, cele mai mari avand 12, din centru unde aveam hotelul pana la aeroport am mers aprox 10-15 min printr-un tunel.

Este un oras foarte frumos, care merita vizitat, nu te plictisesti, are o incredibila istorie si oamenii sunt draguti





Niciun comentariu: