vineri, 16 ianuarie 2009

Inca ma minunez...

Stau cateodata si pur si simplu ma intreb de ce? Acum ma refer la Bucuresti, Romania. Recent m-am intors de la Viena. Nu este prima oara cand vizitez orasul. De fiecare data cand am fost am venit inapoi la fel de incantat. Sunt putine lucruri care nu imi plac in Viena, unul ar fi ca niciodata nu este suficient de cald sa ma multumeasca pe mine. Ok, sa trec acum la subiect.
Oameni sunt si la Viena si in Bucuresti, masini sunt si in Viena si in Bucuresti + ca in centrul Vienei mai intalnesti trasuri trase de cai cu care te poti plimba (este un lucru pitoresc nu o considerati o inapoiere). De plouat ploua si la Viena chiar mai mult decat in Buc. de nins la fel...si acum vin eu cu intrebarea de ce in Bucuresti dupa o ploaie sau o ninsoare este noroi mizerie si cand iti dai jos pantofii din picioare ai un strat de 3 cm de noroi. La Viena m-am plimbat cam 10 ore pe zi, pe jos, pantofii au ramas la fel de curati cum erau in magazin, cand m-am intors in Bucuresti a fost nevoie doar de 5 minute din masina pana in bloc ca sa ii umplu de mizerie.
De obicei la intrebarile pe care mi le pun singur gasesc si un raspuns la asta....inca nu

Niciun comentariu: