marți, 27 ianuarie 2009

Nu mai pot cu tutele 1

Eu ca un fel de adolescent, baiat, locuitor al planetei Pamanat si mai ales al Romaniei, ma consider cat de cat conectat la lumea mondena, la ce Dolce&Gabbana i-a mai luat unul uneia, pe unde au mai fost etc. Recunosc insa ca uneori stau asa cam o luna si deodata vad titluri in toate ziarele si revistele colorate despre diversi despre care eu cumva trebuia sa stiu. Nici pana acum nu am inteles cine sunt si cu ce se ocupa urmatorii: Poponet, Cristina si Andreea Spatar(una parca e nustiu ce regina si alta parca a fost batuta de unu in parcare). Deasemena nustiu din ce isi duc existenta toate blondele astea de zdringhi-zdringhi la formatii necunoscute, si care au un "rating" mai mic decat am eu pe chestia asta numita blog.
Sa numai zic ca pana acum 1 saptamana nustiam cine e Magda Ciumac si Tolea, nu ca acum as fi foarte lamurit de ce ar interesa pe cineva de duduia si individu asta. El e unu care a luat steroizi si e cat dulapu si ea e o zana zorilor careia ii plange de mila avortonu din garsoniera

Niciun comentariu: