vineri, 23 ianuarie 2009

Primele 2 lucruri frumoase din Romania

Poate ca titlul nu este cel mai potrivit, asta e, atat am putut. Printre cei putini care mai citesc ce scriu eu aici (pe sistemu cand se plictiseste omu, ce sa faca? prajituri ca Martha Steward cu dorinta de a se imbogati? Nu mai citesc ce mai scrie unu altu ) am primit intrebari de genu: "dar ce ma tu scrii numai de rau de Romania" sau " hai sa vedem si lucrurile frumoase din Romania". Sunt dispus sa fac asta din doua motive: 1.Mi-am inregistrat si eu blogu asta pe trafic.ro (trafic ranking) adica daca vreti sa vedeti cat mai am pana sa-l ajung pe Mircea Badea in top dati un clik pe semnu ala cu negru si rosu. Si faptul ca m-am inregistrat ma obliga sa am postari mai dese si al doilea motiv chiar sa incerc sa gasesc unele lucruri frumoase in Romania. Asta nu inseamna ca nu voi mai critica de acum in colo.

Am decis ca primele 2 lucruri frumoase din Romania sa fie 2 persoane. Doua fete, femei, cum doriti sa le numim care intradevar pot purta fara nicun complex titlu de DIVA. De la aceste doua fete romance, nascute in Romania, crescute in Romania, care sigur ca acum locuiesc ba in Italia ba in SUA putem accepta unele mici arogante si nu ne putem supara pe ele pentru ca ele nu dau cu mopu prin scoli( vezi ex Elena Udrea) sau nu merg pe munte cu balerini. Ele si-au pastrat numele romanesti si se recomanda a fi din Romania. Prima dintre ele se numeste Catrinel Menghia este foto-model si este casatorita cu un italian si locuieste in Italia. O putem admira in reclama de la Perroni. Deasemenea mega-rapperul Kanye West a publicat un post pe blogul personal numai cu poze cu ea si a aduagat ca :" As vrea sa am copii cu Catrinel". A doua este Alina Puscau, deasemenea foto-model. Alina este logodita cu producatorul american Brett Ratner (care se numara si printre producatorii lui Prison Break). Locuieste in America. Eu zic si daca as avea puteri supra-omenetsi as pune pe toate "divele" de apar prin Ciao,Star,Spy si alte ziare si reviste colorate sa ia niste meditataii de la domnisoarele sus mentionate. Va las sa le admirati si promit ca voi reveni cu lucruri pozitive din RO
Catrinel Menghia



Alina Puscau

Un comentariu:

Anonim spunea...

MULTUMIM PENTRU ACESTE...AMBASADOARE ALE FRUMUSETII... ROMANESTI:)