marți, 27 ianuarie 2009

Nu mai pot cu tutele 2

Ca un 'to be continued" al post-ului anterior as vrea sa zic ceea ce cred eu. Sa nu credeti ca am studiat indelung fenomenul (vb aia nu l-am terminat eu pe Eminescu da pei sa aprofundez subiectul cu pricina). Mai eu nu inteleg care e smecheria, farmecul sau chiar placerea sa te duci de exeplu dupa scoala in Pta Unirii. Adica pietele astea mari sunt in general facute cu scopul de a fi strabatute. OK inteleg odata de doua ori dar sa creezi din asta un obicei deja mi se pare usor deplasat. Adica doua in sange de treaba (si cu asta am facut o bucurie celor emo) ce naiba sa faci acolo. In teorie sunt 3 variante 1. te duci ca bou/vaca si bagi in tine fast food in fiecare zi sau 2. rezemi ca cretinu zidurile urinate de toti aurolacii si stai ori 3. este un punct de intalnire cu cineva. Si ma gandesc ca odata si odata trebuie sa ti se aplece . Mai bine "fata mami" te duci la un sport si dai suncile si celulita jos sa fi mai diva sau daca chiar insisti dute in Piata Romana unde vorba aia ai mai mult ce sa faci (ai magazine, restaurante, fast fooduri sau chiar si Puburi. Si acum ca sa imbin ce am zis mai sus, iei naibi bulevardul la alergat de la romana pana la universitatii.

P.S.: Ma gandeam sa scriu asa cat ma duce pe mine capu, manualul mici dive sau divei in general. Inca lucrez la el

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mda.......sincer :-s mai bine te duci la sala decat sa te duci la "agatat" in grup asa ca fetele smechere ......

Anonim spunea...

ideea e ok ... dar ... POTI MAI MULT !!!