joi, 5 februarie 2009

Nu mai suport Valentines day

Deci nici n-am intrat bine in februarie ca deja pe toate posturile TV, in toate ziarele, fatucile pe strada impart fluturasi, nu mai suport, vine prostia aia, idiotenia aia, cum dracului ii zice, vine acea zi care aduna multimile, Valentines Day. In preajma acestei zile totul devine libidinos si kitsch-os. Adica astazi trebuie sa ne iubim si trebuie sa facem niste lucruri sa aratam cat ne iubim, sa fim in rand cu lumea. Nu inteleg de ce ar trebui sa-ti arati intimitatea si sa etalezi astfel de lucruri in public, adica poti sa-i spui ei, iubito esti mirifca sau draga mea te iubesc ca ca tine nu gasesc (cacofonia a fost intentionata) inteleg ii spui o duda, o ceva, cat te duce capul, adica mi se pare o chestie pur de marketing ca sa-si scoate unii banii pe jucarele sau dulciuri. Adica o iubesti pe una in fiecare zi la fel de mult, nu vine odata o zi pe an cand esti obligat sa te duci sa-i zici uneia: Draga mea, eu astazi te iubesc ca pe nimic altceva de pe lumea asta. Sigur ca in teorie este un lucru bun sa existe o zi a iubirii, cupluri pe strada fericite, sarutandu-se dar deja a devenit prea exagerat si prea parca te obliga, adica fa si asta, ia si asta, spunei si asta, bai prietene las-o in… ca ma descurc si singur nu trebuie sa veniti sa-mi bagati ideeile voastre cretine in cap.
Ieri am fost in mall-ul din Baneasa. Acolo, iarasi fatuci care imparteau idiotenii pe care te intreba: “ Tu ce faci de Valentines Day?” si tot mai jos erau insiruite niste chestii extreme de banale gen “ Spal masina sau ies in oras cu prietenii” si scopu era cumva eu sa bifez ce fac si sa o pun intr-o urna ca dupaia sa fie extrasa cu scopu de a castiga nustiu, o guma de mestecat ceva. Si cat m-am invartit eu prin mall daca nu m-au agresat alea cu foile lor AAAAHHH.

Bine poate o sa zica unii ca-s misogin, ca-s lipsit de sentimente, ca nu inteleg adevaratul sens al dragostei. Va asigur ca nu e asa, doar ca acest gen de manifestare, de exagere intr-un fel, mi se pare prea de tot.

11 comentarii:

Anonim spunea...

I agree

Anonim spunea...

TLDR
dar in mare am prins idea...nu pot sa zic ca nu sunt total de acord, dar traim in secolul vitezei si al comformismului...si totusi, daca o zi in plus pe an iti da un motiv sa fi mai aproape de cea/cel pe care il iubesti, nu vad de ce sa facem atata zarva...lasa, multe cupluri chiar s-au format in aceasta magica zi, si multi oameni sunt fericiti fiind constienti de ceea ce se castiga pe seama lor... dar daca te simti tu obligat sa ii spui dragei/dragului ca il iubesti nu mai situ cum azi fata de restul zilelor,atunci cazi in comformism mai mult decat ti se cere...e ca un sfantu paul sau mai stiu eu ce...doar ca poti profita de aceasta zi sau o poti ignora...dar la sfarsitul zilei putine opinii contrare nu vor conta prea mult...cum era si o replica in family guy:
"As much as i probably don't agree with your statement, I will defend to the grave your right to say it"

Zeffy spunea...

bai ... uite... hai sa ne americanizam cu totii si sa sarbatorim orice sarbatoare de la ei.. de fapt hai sa ne indobitocim total... uite de ce nu se face mare tam tam cand e Ramadanul la musulmanii sau orice sarbatoare de la hindusi!!!

hai sa fim penibili cu totii!!!

Happy Valentines day pe dracu

Anonim spunea...

T-Bag. Noi in loc sa sarbatorim sarbatorile noastre sarbatorim ziua americii si ziua palestinei cu mici si carnati.Dao.n *** de treaba.

ilinca spunea...

mai parerea mea e o particica din postul tau :)). si anume si putin de ru si putin de bun :*

Anonim spunea...

cat despre tipele alea... incercau sa castige cinstit un banut... o fi studente...

purpleArt spunea...

dar noi suntem fete. ne place atentia, ne place sa fim iubite, admirate, alintate, respectate etc. voi sunteti facuti ca sa ne satisfaceti noua placerile, cum si noi le satisfacem pe ale voastre
:)

Anonim spunea...

Domnisoara purpleArt , sunt de acord cu ceea ce-ati spus mai sus, dar vin cu o simpla intrebare, putin mai personala... preferi sa ti se acorde doar o data pe an atentie in ziua de 14 februarie sau preferi ca acea atentie speciala sa fie spontana??

eu unu as prefera sa-i acord prietenei mele atentie speciala in orice zi, in fiecare zi, dar nu pe 14 februarie... n-am nevoie de cineva sa-mi spuna ce, cum si cand sa fac.. cand voi avea 11 milioane de ani, poate , dar momentan nu ....

Anonim spunea...

"iubite admirate alinate???"
bla bla bla....
Happy bla bla bla Day!!!

Anonim spunea...

Amalia is crazy .

Anonim spunea...

And HOT!!!!!=p~