marți, 24 februarie 2009

Venetia vol 2

A doua zi suna promitator. Urma sa mergem la scoala sa asistam la o prezentare a proiectului si a celorlati participanti, dupa care aveam liber de la pranz pana pe la vreo 3 cand ne intorceam la scoala de unde urma sa mergem la familii. Bun... cu o seara inainte ne trezim ca nu avem cadouri pt familii, ca de nu se cade sa mergem cu mana goala (sigur unii mai inspirati au adus de acasa, altii nu). Pana la urma mergem noi baietii la supermarket si luam 2 vinuri si 2 pungi(pachete) de piscoturi.
Trecem peste detalii nesemnificative cum ar fi ca turcii nustiau engleza, sau ca nemtii nu si-au cantat imnul. Urma momentul mult asteptat si anume repartitia la familii. Inainte, noi baieti, normal (precum cohortele masculine) am observat niste fete mai dragute, si ne tot gandeam ce bine ar fi sa mergem la dansele acasa (cu scopul de a comunica desigur, nu ca am fi in stare de altceva). Pana la urma s-a dovedit ca singurul mai putin norocos a fost Eyal, care a parasit grupul. Eu, Marcel si Matei ne-am alaturat grupului dragut.
Duduiile cu pricina s-au gandit ca nu e prea bine pt ele sa ne duca acasa deoarece parintii lor nu-s asa buni cunoscatori de limba engleza. Asa ca ne-am dus la mall si pe urma la pizzerie. La urma am inteles ca acolo la mall si la pizzerie se intalnea toata lumea cu toata lumea, dusmani prieteni, toti cu toti, ca n-aveai unde altundeva. Seara pe care am petrecut-o in compania fetelor a fost una placuta. Noi intelegeam aproape tot ce vorbeaua pe italiana, ele nu intelegeau ce vb in romana (lucru care s-a dovedit benefic)
Poze daca mai vreti pe http://photobucket.com/vladeck sau clic pe titlu. Iar daca nici acolo nu va descurcati, sus scrie albums etc....
Vol 3 voi povesti nivelul sub cel al marii de cunostinte ale copiilor si chiar ale profesorilor din adria

Niciun comentariu: