duminică, 1 martie 2009

venetia si i'm back official

Da, dupa o pauza semnificativa mai precis 5 zile in care aveam de gand sa scriu memeoriile din venetia, ia-ta-ma inapoi pe minunatul blog. Nu neaparat din comoditate sau din lene nu am mai scris ci pur si simplu dintr-o stare greu de explicat, nu aveam chef de nimc dar in acelasi timp aveam chef de ceva ...special.

Restul de 3 zile, petrecute pe taram italian au trecut repede. In ultima zi in Adria ne-am petrecut-o la scoala locala, unde am descoperit cu stupoare ca copii dar si mai rau, cadrele didactice sunt infloritor de...neinstruiti.
Prima ora am intrat eu, Marcel, Eyal, Matei si Mihnea si ne-am pozitionat strategic in spatele clasei, in momentele ce urmau, toti copii s-au intors spre noi si ne priveau ca pe exponatele la muzeu. Ei invatau la geografie ce noi cu usurinta am parcurs in cls a 4-a (n.r. elevii erau cls a 11-a). Nivelul de engleza, care ne-a fost aratat cu o seara inainte, astazi s-a adeverit a fi unul prost. In ultima noapte la hotel, am jucat un poker unde si eu si maestrul Andy Juganaru am fost pe culmile succesului, iar a doua zi dimineata ne-am suit in tren sa ne indreptam spre Mestre respectiv Venetia.
La Mestre cand am ajuns, ne-am cazat, hotelul si servicile zic eu bune spre foarte buna. Am nimerit in camera cu Marcel si cu Victor sau domn profesor de muzica. Restul zilei l-am petrecut in Venetia unde cu ajutorul GPS-ului nostru Amalia, am reusit sa nu ne pierdem.
Penultima zi in venetia , ne-am plimbat pe insulele Murano, Burano si Lido. Cei drept mi-a placut ce am vazut dar la sfarsitul zilei am fost foarte obositi.
Ultima zi pe taram de macaronari, ne-a gasit pe fuga. Dimineata ne-am petrecut-o in Mestre unde eu si Marcel am inteprins o adevarat misiune de spionaj asurpa celorlati colegi, priteni care se aflau cu noi. Sederea pe 2 aeroporturi si cele 2 zboruri au decurs bine, fara incidente, dovada ca inca mai pot scrie...
De azi oficial m-am intors in spatiul internautic si in blogosfera. Intretimp, un coleg si prieten si-a alcatuit un blog si anume Andy Juganaru, pe care il gasiti dand click pe numele lui in partea dreapta a pagini la BlogRoll, enjoy.

Niciun comentariu: