joi, 12 martie 2009

Violenta negenerata de televizor

Zilele astea, (ieri sau azi), fiind in procesul de a astepta caleasca sa ma ridice de la scoala, aud o conversatie care initial mi se parea banala dar care s-a dovedit a fi interesanta, nu mi-am permis sa intervin cu parerea mea, am zis sa nu fiu nepoliticos, dar in schimb, voi scrie aici.

Discutia era ca o mama ii zicea celeilalte ca nustie ce sa se mai faca ca odrasla se uite la desene animate violente bla bla bla, (deduceti si singuri).

Deci (ce-mi place sa incep asa), violenta in mare, nu provin de la Tv, ca Tv-ul intradevar genereaza si mentine violenta e partea a doua. Va voi da 2 exemple foarte concrete.

1. 2 copii in parc, niciunul nu a urmarit vreun film cu van damme sau desene cu power rangers, s-au uitat doar la filmul cu albinuta de pe minimax, buun, vine unul dintre ei si ii ia lopatica, celalalt daca are in gene latura violenta, se duce la ala, ii smulge lopata, ii da in cap cu ea si ii zice: " e a mea, tu nu te joci cu a mea" desigur si dupa asta vine mamaitzica si zice: " puiule dar nu e frumos cum ai facut, vai l-ai lovit pe baietas, nu trebuie sa te comporti asa:

2. Niciodata nu vei putea face dintr-un bichon maltez un caine de lupte, adica ce-i faci, il infometezi, il tii in cusca si dupa ham ham mai tare? Nu frate nu se poate. La fel cum nu poti dintr-un rottweiler sa faci un caine de posetuta cu care sa mergi ca pitipoanca prin mall, poti sa-l imbraci in roz, sa il pui la tzatza, sa ii dai numai desene animate, degeaba lui daca nu-i convie ceva , jap ii ia gatu, ce alte minuni,

Asadar si prin urmare, violenta nu provine de la TV
Q.E.D.

Niciun comentariu: