marți, 24 martie 2009

Din cadrul cugetarii - Despre negrii...

Ca sa clarific pe toata lumea de la inceput, mie personal imi plac foarte mult nergii si mai ales negresele... Nu am nimic rasist in mine legat de negrii, ii admir pe cei care s-au remarcat si ii sustin pe cei care nu au reusit-o inca, pot spune ca ii iubesc pe negrii mai mult decat pe multi dintre romani. Bun am bifat si latura rasiala.

Indignarea mea consta in denumirea care din nou (ca in cazul tiganilor) mi se baga pe gat, mi se impune. Inteleg ca termenul de nigga, negreo sunt termeni care pot avea o anumita tenta violenta, ok, dar de ce nu pot sa-i numesc negrii???? Pentru ca ei sunt niste oameni negrii, eu sunt alb, tu esti alb , ei sunt negrii. NU! Trebuie sa-i numim afro-americani! De unde si pana unde afro americani. Este foarte simplu si nu inteleg unde este partea descriminatorie , unii oameni au culoarea pielii alba altii neagra, unii sunt albi altii sunt negrii, e un rezultat pe cale de consecinta. Adica intr-un fel ei incearca sa ma convinga ca eu nu vad negru, culoare pielii nu este neagra, este o culoare afro-americana. Ca intradevar negrii au fost persecutatii o foarte mare perioada de timp, asta acuma in prezent nu inseamna ca culoare pielii s-a schimbat si pe vremuri cand spalau podele culoarea era neagra si acum e afro-americana..mi se pare din nou o mare prostie

Niciun comentariu: