marți, 3 martie 2009

Post-ul alergic la prostie si la penibilitate

Prostia este un fenomen pe care il gasim foarte des in lumea ce ne inconjoara. Prostia este prezenta pe strada, in trafic, la scoala, la serviciu, pe peste tot. Ceea ce este grav, este faptul ca cei care sunt prosti nu stau in banca lor. Pe sistemul: Ok frate, eu sunt limitat, pot sa fac decat un anume lucru si in alte treburi nu ma bag. Cei care gandesc asa nu mi se par deloca prosti, ba chiar cu o doza destul de mare de inteligenta, in schimb cei care se baga in toate, le fac ei pe toate, vorbesc de absolut orice si pe cale de consecinta spun doar aberatii, deci bat campii intr-un stil inimaginabil, sunt doar niste PROSTI!

Bun... asta a fost ca un fel de definitie proprie a prostiei, unde vroiam sa ajung este ca, lucrul poate la fel de grav este atunci cand prostiei i se alatura penibilitatea. Eu rareori ma plictisesc, in marea parte a timpului imi gasesc ceva de facut. Mi-am dat seama ca in timpul in care ma plictisesc trebuie sa ma gandesc de 2 ori inainte sa fac ceva. Recent m-am plictisit si ce sa faca omu, dupa ce a citit blogurile care merita citite, se uita pe hai-faiv. Cum de altfel internetul (pe langa lucrurile foarte utile pe care le gasesti) este plin , da pe afara de prostie si penibilitate. Am nimerit pe pagina unei fete, care din pacate si din nefericire o cunosc, nu o cunosc bine, nici nu imi doresc, ceea ce ma poate deranja este ca poarta si titulatura de "colega cu mine" deoarece ne ducem existenta in aceeasi scoala. Ei bine faptul ca am nimerit pe pagina respectivei ... fapturi este ca la randul ei se uita, pot spune in mod excesiv la pagina mea + ca poarta un nume care nu imi inspira cunostinta, asa ca din curiozitate am vrut sa vad cine e. Si acum precum v-am obsinuit vine intrebarea mea, cat de distrusa trebuie sa fi, sa iti faci poze in cabina de proba de la un magzin de haine, cu haine din magazin (la care se vad si etichetele) + ca in poza a iesit si prost si ca un final apoteotic sa le postezi si pe net, BRAVO !!! keep it going !!!! esti pe drumul ce-l bun !!! doamne doamne doamne....

2 comentarii:

AnonymusTH spunea...

atata risipa de litere si nici macar nu dai nume/poze...

AnonymusTH spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.