luni, 30 martie 2009

Cele mai neconversate tute

Am fost weekendul asta sa ma intalnesc cu un mai vechi priten in oras, ca ce mai face, ce am mai facut eu, sa punem tara la cale. Cum respectivul locuieste in cartierul Dorobanti, mie fiindu-mi la indemana sa ajung am fost de acord sa ne vedem la una din numeroasele cafenele.
Treaba sta in felul urmator (sunt o mai veche teza de a mea, tutele, dar la care revin cu completari), stateam noi si vorbeam si cam 1 ora cat am stat, ne-am gandit in felul urmator: toate femeile astea care apar prin revistele colorate si care in Dororbanti se afla pe centimetru patrat (inclusiv in cafeneau cu pricina) sunt cele mai...nustiu cum sa-i zic elegant, cele mai nevorbite, neconversate. Deci cum ne uitam noi asa la una mai diva, cum avea ea posetuta, toculete, masinuta ce dracu mai are in dotare, este cu singuranta cea mai neconversata femeie. De ce? Foarte simplu, o sa le vedeti pe toate, pe langa blondul ala pai, ca acum toate sunt albe in cap deoarece cred ca asa e bine e cumva frumos, isi mai fac si botul cat un bot de rata care tocmai a primit o bucata de la Mike Tyson in pifometru. Dupaia isi mai baga silicoane din alea de 1kg de sa aiba sanii cat niste pepeni de Dabuleni de mari, desi evident ca, prietene ce faci cu pepenii atata, te lupti cu ei, participi la lupte libere ceva, in fine. Ne tot intrebam de ce totusi acest "tunning" excesiv adica nu e nimic sexy in asta, pana cand a intrat firicelul de pitiponaca pe toculete iar in spatele ei, masculul. Ei bine si atunci ne-a cazut fisa, pey asta este serviciul lor, este unicul serviciu, adica sa nu credeti ca toti conducatorii de Ferrari ( ca s-a terminat cu Q7, acum la moda e ferrari, noi n-avem o autostrada ca lumea dar dealer ferrari da), toti grasii astia, carora li se pravala burta peste curea, au deodata asa o rabufnire, precum un armasar, n-au in gene asa ceva si fizic le este imposibil, atunci pe cale de consecinta singura metoda la care pot parcurge este metoda orala de conversatie, adica sunt niste amatori de folclor iar calea orala este singura solutie, si atunci asta e explicatia de ce botu cat rata(lovita desigur de Bute in pifometru). Adica ne gandeam ca ei nici nustiu ca exista alta cale de a te conversa, si cum in dorobanti creste pe mm/patrat numarul botoaselor asadar si prin urmare aceasta este singura explicatie. Adica si in cazul lor (al tutelor) , daca cumva li s-a intamplat cat erau la liceu cu un coleg, dar si asa, amintirile s-au estompat si s-au invatat sa transmita folclorul pe cale orala.

Niciun comentariu: