luni, 23 februarie 2009

Venetia vol 1.

Da, aparent si din pacate m-am intors din Venetia. A fost superb, am prins vreme buna, am vazut o gramada, si am facut o tona de poze. Toate pozele pe care le-am facut le gasiti pe http://photobucket.com/vladeck
Sunt atatea intamplari asa ca le voi grupa in mai multe volume.

In prima zi, cand am plecat, am ajuns in Adria, care este un orasel cam la vreo 2 ore de Venetia. Acolo urma sa participam la niste ore la o scoala si sa intram in diferite contacte cu copii de acolo.
Hotelul a fost ok, eu am stat in camera cu Eyal, Marcel si Matei, avand cea mai tare camera din hotel, la mansarda iar camera era foarte mare. Hotelul era asa de bine izolat fonic incat auzeam ce se vorbea la etajul 1 si atunci va dati seama ca nici noi nefiind usa de biserica a existat putina galagie. Galagia fiind urmata de expeditiile profesorilor la noi la mansarda, explicandu-ne pe un ton calm sa vorbim mai incet. Deasemenea dupa ce s-au primit reclamatii ca camera de la masanrda facea galagie, am mai rupt si cheia de la usa asa ca in ultimile 2 zile eram cu portile deschise. Mini-bar-ul a fost bine dotat si a facut bine ca s-a aflat acolo la momentul oportun. Deasemenea pokerul nu a lipsit din prograul de seara, el fiind de altfel ocupatia in fiecare seara. Daca castigurile se transformau in bani, m-as fi retras din prima seara.
Adria, este un oras destulde dragut, linistit, si destul de foarte mic. Era suficient sa faci de 2 ori turul orasului ca te stiai cu toata lumea.

In Venetia vol 2. voi povesti despre experienta avuta la scoala si despre seara petrecuta cu niste fete.....de pe acolo

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cand am intrat in camera voastra in seara in care v-ati intors de la intalnire si a pus monica biciu pe voi sa va faceti curat in camera..si tu urlai cu marci uite-o pe federica!!!!